Biljart

biljart

De Biljart sectie speelt op iedere dinsdag van 10.00 – 12.00 uur (vanaf oktober 2021) in de biljartzaal van ‘Startbaan Tennispark’ te Amstelveen.

Na een lange pauze van het reguliere biljart vanwege Corona, ziet het ernaar uit dat we binnenkort weer mogen/kunnen biljarten.
Het voorstel van de voorzitter van de Vriendschap, de heer Han Sing Liem is
om pas na de ALV van begin October 2021 te beginnen.

Van onze biljartsectie is een aantal leden voor eigen rekening en risico op de dinsdagen van 10-12 uur gaan biljarten op 2 tafels.
Als het reguliere biljart begint, spelen we op de 4 tafels waarop we voorheen ook speelden.
Daar we nu 16 leden hebben en het niet vaak voorkomt dat iedereen aanwezig is, is de verwachting dat 4 tafels voldoende zullen zijn.

Helaas zal Han Sing onze biljartsectie verlaten, maar gelukkig zal de echtgenote van Kiem Ay, Marie bij ons komen spelen, welkom Marie !
Helaas was in het begin van de pandemie onze altijd vrolijke Siouw Tik door Corona overvallen en overleden.
Verder betreuren wij ook het heengaan van Tek Beng, een trouwe ensympathieke speler die we node missen.
Onze sectie heeft gelukkig een nieuwe penningmeester, Okky.
Wij danken Hiem Njoo dan ook voor de jarenlange diensten als penningmeesterschap van onze sectie.
Okky wordt bijgestaan door zowel Inge als Poan, een heel sterk team dus!

De biljartsectie komt dus als herboren het nieuwe clubjaar tegemoet.
Allen veel biljartplezier toegewenst!

Kosten per keer – €3,75 en per 10 keer €35.–
Locatie Startbaan 4 – 1185 XP – Amstelveen